Livrarea biletelor în format electronic se face astfel:
- Comenzile pot fi plasate numai pe site-ul www.casaceausescu.ro, 24 de ore din 24, 7 zile din 7. Este exclusă preluarea comenzilor telefonice.
- Prețul fiecărui bilet este indicat în pagina de prezentare.
- Pentru a comanda un bilet, cumpărătorul trebuie să îl adauge în coș prin accesarea butonului „Adaugă în coș”, prezent pe pagina fiecărui bilet.
- Conținutul coșului și intenția fermă de cumpărare din partea cumpărătorului sunt confirmate prin accesarea butonului de finalizare a comenzii.
- Plata biletelor electronice se efectuează exclusiv online, prin euplătesc.ro.
- Prin înregistrarea unei Comenzi pe site, Cumpărătorul își manifestă expres dorința de achiziționare a biletelor electronice. După plasarea Comenzii pe site și confirmarea plății online, Cumpărătorul va primi pe e-mail o confirmare de comandă și un link de descărcare a biletelor livrate în format electronic.
- Contractul se consideră încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul primirii, prin intermediul poștei electronice, a link-ului de descărcare pentru biletele electronice achiziționate de către Cumpărător de la Vânzător. După primirea e-mail-ului de confirmare a comenzii și a link-ului de descărcare nu mai este posibilă renunțarea la cumpărare. Responsabililtatea descărcării biletului electronic aparține în exclusivitate Cumpărătorului, Vânzătorul neputând fi ținut responsabil pentru aceasta.
- Prin trimiterea comenzii către Vânzător, Cumpărătorul își exprimă acordul să primească biletele în format electronic.